توضیحات:

  • به نام خدا

    شرایط حمل و نگهداری کارگاهی

    بدیهی است نگهداری از ورق‌های MDF باید در محلی مسقف و فاقد رطوبت و مواد شیمیایی صورت گیرد. همچنین باید از منابع گرما و آتش و اخگرهای حاصل از جوشکاری دور بماند.

    این متریال رو هم می‌توان به صورت عمودی و هم افقی انبار کرد، اما در هر دو صورت باید در سطحی بالاتر از زمین قرار گیرد تا از رسیدن رطوبت به آن جلوگیری شود. علاوه بر این، انبارهای بزرگ می‌بایست به سیستم اتومات اعلان و اطفاء حریق مجهز باشند.

    شرایط جوی مناسب

    با توجه با اینکه مصنوعات چوبی معمولاً در کارگاه‌های سر پوشیده ساخته شده و در محل نصب مونتاژ میشن، معمولاً مستقل از شرایط جوی می‌باشند. اما در هنگام حمل به محل نصب در صورت وجود بارندگی باید از رسیدن رطوبت به قطعات با استفاده از کامیون سرپوشیده یا پوشاندن ورق‌ها با کاور مناسب، جلوگیری کرد.

    شرایط نگهداری و نظافت ام دی اف آشپزخانه پس از اجرا

    دوده‌گیری آشپزخانه و به ویژه پاک کردن کابینت‌ها و از بین بردن لکه‌های روی اون یکی از سخت‌ترین کارهای نظافتیِ خانه است. در این قسمت قصد داریم چند نکته در خصوص نظافت انواع ورق‌های ام دی اف و کابینت آشپزخانه رو بیان کنیم تا سختی‌های این کار رو تا حدی کاهش بدیم:

    بهتره برای تمیز کردن درها و اجزای بیرونی کابینت از اَبر استفاده بشه تا به اونها صدمه‌ای وارد نشه. استفاده از ابر نمدار البته نکته‌ای است که بهتر است از آن بهره بگیرید. توجه کنید که اگر کابینت‌هایی از جنس MDF دارین، به هیچ عنوان نباید برای شستن اون از حجم زیادی آب استفاده کنید. آب می تونه کابینت‌های شما را نابود کرده و مجبور بشین دوباره یک دست جدید بخرید.

    داخل کابینت‌ها رو قبل از انداختن روکش‌های پلاستیکی با یک دستمال نمدار گردگیری کنید. این کار باعث میشه تا گرد و خاک‌هایی که همچنان باقی مانده‌اند پاک شده و دیگر گرد و خاکی در کابینت باقی نمی‌ماند. در تمیز کردن کابینت‌ها می‌توانید یک بار ظرف‌هایی که به مدت زیادی است از آن استفاده نکردین رو بشویید. در این مدت احتمالاً خاک زیادی روی اونها نشسته است و ممکن است حاوی عوامل بیماری‌زای مختلفی باشن.

    بهترین پاک کننده کابینت MDF پاک کننده‌های چند منظوره هستن. مقدار کمی از آن روی دستمال زده و با دستمال آغشته به پاک کننده کابینت‌ها را دستمال کرده و سپس با یک دستمال خشک، آن را تمیز کنید.

    موضوع بعدی در موردِ نحوه از بین بردن لکه‌های سمج روغن روی کابینت‌ها است، که چهره زشتی هم به آن می‌دهد. برای از بین بردن این لکه‌ها می‌تونین از سرکه یا گاز پاک کن به شیوه‌ای که قبلاً توضیح داده شد، استفاده کنید.

    برای از بین بردن لکه‌های علامت گذاری شده روی کابینت‌ها از الکل استفاده کنید. مقداری الکل روی یک پارچه کتانی بریزید و به سطح مورد نظر بمالید. روش دیگه اینه که، سطح برش خورده لیمو رو در کمی جوش شیرین فرو کنید و سطح کابینت رو با اون تمیز کنید. بعدش با یک اسفنج خیس و یک اسفنج خشک سطح کابینت رو تمیز کنید. به هیچ وجه لیمو و جوش شیرین را روی سطح کابینت‌های سنگی مثل مرمر یا استیل نمالید زیرا ممکن است رنگ آنها را بپراند!

خبر مهم!

آهن تکین صالح سپاهان

ما مفتخریم که به اطلاع شما برسانیم بازرگانی آهن خود را راه اندازی کرده ایم. در این بازرگانی، کلیه مقاطع فولادی با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می گردد. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان مجرب ما بهره مند شوید.

۰۹۱۳۵۷۰۰۵۱۵

۰۹۱۳۵۷۰۰۵۲۰

۰۳۱۹۵۰۱۷۰۵۵