MDF نازک کاغدی چیست؟

ام دی اف نازک کاغذی یکی از پرطرفدارترین نوع ام دی اف نازک می‌باشد که مصرف زیادی در صنایع مختلف دارد. در ام دی اف نازک کاغذی، روکش کاغذی به وسیله چسب رزین (PVA) به ام دی اف چسبانده می‌شود.

استعلام قیمت
با توجه به نوسات موجود در بازار، نمی‌توان به طور قطع مشخص نمود که قیمت ام دی اف نازک پرینت چقدر است. اما شما عزیزان می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های 7-031333141250، 09134097428 و 09912058156 و یا مراجعه حضوری به شعبات صالح چوب در اقصی نقاط ایران، قیمت ام دی اف پرینتی را استعلام و به راحتی برای خرید این محصول اقدام نمایید.
مزایای محصولات نازک کاغذی

قیمت مناسب

کیفیت بالا

امکان برشکاری و حکاکی

تنوع رنگ بالا

1830*2440

صالح چوب با توجه به نیاز بازار توانسته است ام دی اف نازک کاغذی را در رنگ‌بندی‌های گوناگونی تولید و به بازار مصرف عرضه نماید. همین ویژگی تنوع در رنگ‌بندی منجر شده است صالح چوب به‌عنوان یکی از سرآمدان تولید ام دی اف نازک کاغذی کشور شناخته شود.

کاربرد ورق های نازک پرینت

ام دی اف نازک کاغذی یکی از انواع ام دی اف است که با توجه به نوع روکش، دارای کاربردهای متفاوتی می‌باشد. از مهمترین کاربردهای آن می‌توان به تولید و ساخت انواع کمد و کابینت اشاره نمود. همچنین کاربردهای دیگر ام دی اف نازک در صنایع دکوراتیو و تزئین می‌باشد.

خبر مهم!

آهن تکین صالح سپاهان

ما مفتخریم که به اطلاع شما برسانیم بازرگانی آهن خود را راه اندازی کرده ایم. در این بازرگانی، کلیه مقاطع فولادی با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می گردد. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان مجرب ما بهره مند شوید.

۰۹۱۳۵۷۰۰۵۱۵     ۰۹۱۳۵۷۰۰۵۲۰     ۰۳۱۹۵۰۱۷۰۵۵